Nolan van Holst

terug naar overzicht

“Ik probeer een aanspreekpunt te zijn voor vragen en op- of aanmerkingen van de klant. Deze probeer ik zelf zo snel mogelijk op te lossen en te beantwoorden en vraag collega’s om raad wanneer het me zelf niet lukt. Daarnaast probeer ik zaken vanuit het belang van de klant te benaderen en op die manier met de goede oplossingen en voorstellen te komen. Een blije klant geeft mij een voldaan gevoel. Daarom doe ik er alles aan om zo goed mogelijk werk te leveren.”

Nolan houdt zich bij Pixelzebra bezig met het configureren van de CRM omgeving en uitvoeren van supportwerkzaamheden. Hij is een echte teamplayer die snel stappen wil maken en resultaten wil bereiken in de CRM omgeving. Daarnaast vindt hij het belangrijk om klanten echt te helpen en met ze mee te denken om zo de omgeving voor hen zo goed mogelijk in te richten.

“Ik probeer een aanspreekpunt te zijn voor vragen en op- of aanmerkingen van de klant. Deze probeer ik zelf zo snel mogelijk op te lossen en te beantwoorden en vraag collega’s om raad wanneer het me zelf niet lukt. Daarnaast probeer ik zaken vanuit het belang van de klant te benaderen en op die manier met de goede oplossingen en voorstellen te komen. Een blije klant geeft mij een voldaan gevoel. Daarom doe ik er alles aan om zo goed mogelijk werk te leveren.”

Nolan houdt zich bij Pixelzebra bezig met het configureren van de CRM omgeving en uitvoeren van supportwerkzaamheden. Hij is een echte teamplayer die snel stappen wil maken en resultaten wil bereiken in de CRM omgeving. Daarnaast vindt hij het belangrijk om klanten echt te helpen en met ze mee te denken om zo de omgeving voor hen zo goed mogelijk in te richten.