Pieter van Moorselaar

terug naar overzicht

“De dynamische aspecten van mijn beroep maken het werk divers en uitdagend. Steeds nieuwe klanten en culturen met wisselende wensen en processen. Zo ontwikkel ik mezelf door die ervaring weer mee te nemen naar de volgende opdracht”.

In het dagelijks leven help ik klanten bij de implementatie van Dynamics 365 Customer Engagement. Ik doe dat door met name vanuit processen te bekijken hoe CRM die processen kan verbeteren. Mijn ruime ervaring op gebied van CRM en klantenserviceorganisaties neem ik hierin mee.

“De dynamische aspecten van mijn beroep maken het werk divers en uitdagend. Steeds nieuwe klanten en culturen met wisselende wensen en processen. Zo ontwikkel ik mezelf door die ervaring weer mee te nemen naar de volgende opdracht”.

In het dagelijks leven help ik klanten bij de implementatie van Dynamics 365 Customer Engagement. Ik doe dat door met name vanuit processen te bekijken hoe CRM die processen kan verbeteren. Mijn ruime ervaring op gebied van CRM en klantenserviceorganisaties neem ik hierin mee.