Microsoft Dynamics 365

Eén van onze ambities is om Microsoft Dynamics 365 in organisaties echt van de grond te krijgen én met impact te implementeren. Dit doen wij door Microsoft Dynamics 365 perfect aan te laten sluiten op de bedrijfsprocessen van onze klanten. Bij Pixelzebra vinden wij het belangrijk dat de aanpak van een project past bij het type organisatie en de omvang van een opdracht maar ook met onze medewerkers een team kunnen vormen met onze klanten. Samen met klanten de optimale strategie ontwikkelen voor Microsoft Dynamics 365 te implementeren. Onze collega’s hebben veel technische en bedrijfskundige kennis in huis. Mede door onze jarenlange ervaring hebben wij een aantal eigen methodes ontwikkelt voor succesvolle implementaties bij onze klanten.

Wat verbindt ons?

De cultuur binnen Pixelzebra kunnen wij omschrijven in zes woorden: deskundigheid, toewijding, betrouwbaarheid, pionieren, ontwikkeling en persoonlijkheid. Deze eigenschappen vind je eigenlijk wel terug in alle collega’s. Wij helpen elkaar daar wij nodig. Er is genoeg ruimte voor je persoonlijke ontwikkeling. Het leuke is dat er ook buiten kantoor regelmatig door collega’s wordt afgesproken.

Buddy & Coach

Als je start met werken bij Pixelzebra krijg je een buddy én een coach. De coach helpt je bij jouw vakinhoudelijke ontwikkeling. Helpt je wanneer je fouten maakt (ja dat mag bij ons zolang je er maar van leert). Een buddy helpt je meer met je persoonlijke ontwikkeling, word je blij van Pixelzebra? Hoe ervaar je werken bij Pixelzebra? Allemaal ontwikkeld zodat een nieuwe collega zich sneller thuis voelt.

Functies binnen Pixelzebra

1

Development

Wij zijn een technische organisatie met een eigen development afdeling. Wij bouwen zelf verder aan het Microsoft Dynamics 365 platform. Inmiddels hebben wij al wat mooie koppelingen mogen ontwikkelen. Ook zorgt onze development afdeling ervoor dat de juiste koppelingen met andere systemen gemaakt kunnen worden. Deze afdeling werkt niet alleen bij ons op kantoor maar zit ook regelmatig bij een van onze klanten om zo nog efficiënter te kunnen werken.

2

Support

Onze supportafdeling geeft aan onze klanten specialistische adviezen maar is ook de belangrijke factor in het oplossen van (technische) storingen die binnen onze zorg liggen. De supportafdeling is echt het vangnet voor onze klanten. De supportcases komen binnen via onze eigen portal maar ook telefonisch of per mail. Een uitdagende afdeling waarbij geen dag hetzelfde is.

3

Consultants

Als CRM Consultant binnen Pixelzebra ben je tijdens het project het vaste contactpersoon voor onze klanten. Jij zorgt voor de implementatie en geeft ook gebruikerstrainingen. Jij helpt onze klanten vooruit met de implementatie en het gebruik van Microsoft Dynamics 365. Met onze unieke aanpak kunnen onze klanten een sprong voorwaarts maken in groei, klantbediening en klantinzichten.

Sportieve zebra's

Bij Pixelzebra staat altijd voldoende fruit maar is er ook genoeg lekkers zoals koekjes en snoep. Om in balans te blijven zijn de sportieve zebra’s in het leven geroepen. Meerdere malen per jaar worden er vierweekse sportclinics georganiseerd. Hierbij kun je denken aan boksen, krachttraining en bootcamps. Deelname is vrijblijvend maar de onderlinge competitie is groot, de meeste zijn erg fanatiek en het is daarnaast ook heel gezellig om met elkaar te sporten.

Hoe starten wij een project?

Bij de kick-off creëren wij een team, zowel intern als samen met de klant. Bij het creëren van een team vinden wij het belangrijk dat het team goed past bij de klant maar ook andersom. Bij de meeste klanten zijn het dus dynamische teams, al hebben wij ook klanten met vaste teams. Je werkt zelfstandig aan projecten maar je kunt ook terugvallen op je teamgenoten. Voor onze klanten verzorgen wij de implementatie, koppelingen met (bestaande) systemen maar besteden wij ook veel tijd aan gebruikersadoptie. Communicatie met onze klanten is hierin belangrijk. Onze klanten moeten begrijpen waarom wij doen wat we doen. Dit kan vaak heel eenvoudig door de voordelen te delen en te vertellen welke stappen wij telkens nemen.

Microsoft

Wij zijn trots dat wij Gold Certified Partner van Microsoft zijn. Dit resultaat behalen wij tenslotte als team. Het partnership biedt veel voordelen, zeker voor onze klanten maar ook voor ons team. Hierbij kun je denken aan trainingen die worden gegeven, Microsoft certificaten die je kunt behalen en een back-office als je die nodig mocht hebben.